دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته چهارشنبه 24 آذر 1400/ شماره 423
کاهش 6 هزار تنی عرضه و معاملات، نیما در یک قدمی 24 هزار تومان، تکرار دلار صرافی ملی، جزر و مد قیمت های بازار، کف عرضه محصولات پتروشیمی برابر کل تولید می شود، عرضه منومر استایرن به حراج باز تغییر کرد، عقب نشینی برنت به 72 دلار، پایان افزایش جزئی بورس تهران

کاهش 6 هزار تنی عرضه و معاملات
کارنامه معاملات محصولات پلیمری در هفته چهارم آذر ماه در حالی بسته شد که هم عرضه ها 6 ‌هزار و 332 تن نسبت به هفته قبل کاهش یافت و هم معاملات 6 ‌هزار و 721 تن کمتر شد. جمع معاملات این هفته به 75 هزار 361 تن رسید. معاملاتِ این هفته، 8.2 درصد کمتر از هفته‌ی سوم آذر ماه بود و 90 درصد عرضه های این هفته معامله شد. تحلیل بازار این هفته محصولات پلیمری را در پست تحلیلی فردا، پنج‌شنبه 25 آذر ‌ماه در ویکی پلاست دات آی آر، بخوانید.

نیما در یک قدمی 24 هزار تومان
میانگین هفتگی دلار نیمایی، این هفته روند صعودی داشت و امروز به 23 هزار و 958 تومان رسید. میانگین هفتگی امروز، نسبت به دلار قیمت های پایه یکشنبه، 206 تومان افزایش یافت و نکته مهم امروز دلار صعود میانگین روزانه از کانال 24 هزار و 100 تومان به 24 هزار و 200 تومان است که این رُشد میانگین روزانه نشان از افزایش بیشتر میانگین هفتگی در روزهای آینده دارد.

تکرار دلار صرافی ملی
دلار صرافی که روز گذشته را با 59 تومان کاهش و در قیمت 27 هزار و 421 تومان به پایان رساند، امروز هم بدون تغییر نسبت به آخرین قیمت روز گذشته، 27 هزار و 421 تومان قیمت گذاری شد. دلار آزاد اما افزایشی بود و در بازه ای بازار امروز به 30 هزار و 600 تومان نیز رسید اما مجددا در قیمت 30 هزار و 300 تومان قیمت گذاری شد.

جزر و مد قیمت های بازار
قیمت های بازار امروز ترکیبی از افزایش و کاهش و بدون تغییر بود. در گروه پرمصرف نایلون و نایلکس سنگین فیلم و سنگین بادی با کمی اُفت روندی کاهشی داشتند در مقابل گروه سبک فیلم و سبک خطی افزایشی بودند و بین 100 تا 900 تومان افزایش را رقم زدند. در گروه پ پ نساجی mfi بالاها 100 تا 200 تومان افزایش و mfi پایین ها 300 تا 600 تومان کاهش داشتند. گروه پ پ شیمیایی ترکیبی از کاهش و بدون تغییر بود. پی وی سی ها نیز 200 تا 400 تومان اُفت را ثبت کردند.

کف عرضه محصولات پتروشیمی برابر کل تولید می شود
بر اساس اطلاعات ویکی پلاست و اخبار موثق، کف عرضه برای مواد اولیه پتروشیمی که با کسری عرضه مواجه‌اند و همچنین محصولاتی که در هفته های گذشته سقف سهمیه آن‌ها حذف شده، برابر کل تولید پتروشیمی ها خواهد بود. میزان مواد اولیه خریداری نشده در بازار داخل، مجوز صادرات می گیرد.

عرضه منومر استایرن به حراج باز تغییر کرد
بورس کالا عرضه منومر استایرن را به حراج باز تغییر داد و این کالا از شنبه 27 آذرماه در تالار حراج باز عرضه خواهد شد.

عقب نشینی برنت به 72 دلار
برنت که معاملات روز گذشته را با 74 دلار آغاز کرد در پایان معاملات به 73 دلار عقب نشینی و معاملات امروز را نیز با عقب نشینی به کانال 72 دلار آغاز کرد. قیمت برنت تا ساعت 15:00: 72 دلار و 91 سنت بود.

پایان افزایش جزئی بورس تهران
بورس تهران که طی هفته روند کاهشی داشت، آخر هفته را اما افزایشی به اتمام رساند و شاخص کل بازار سرمایه در پایان معاملات امروز با 1 هزار و 377 واحد افزایش به 1 میلیون و 293 هزار رسید.


ویکی پلاست| مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟